الاثنين، أبريل ٠٩، ٢٠٠٧

شوفت الفيلم



لسه راجع دلوقتى حالاااااا من السينما..

كنت باشوف ( فى شقة مصر الجديدة ) خالد أبو النجا .. و غادة عادل


مش هاتكلم كتير

أجمل فيلم رومانسى شفته فى حياتى كلها ..


قديم أو جديد


تمثيل .. إخراج .. تصوير ..موسيقى .. قصة .. حوار .. رموز " و أهم حاجة الرموز " ..

أجمل نهاية ممكن تتوقعها لفيلم من النوع دا ..


سمعت كلمة من محمد خان " المخرج " قال ( أنا باقول للناس .. شوفوا الفيلم .. و إطلعوا حبوا ) بجد كلمة فى محلها ..


هادخله تانى .. و تالت .. و رابع .. إن شاء الله .. لأنه يستاهل .. بجد يستاهل ..


بس

هناك تعليقان (٢):

قصاقيص يقول...

بقي كده يا أحمد؟!!؟
أكيد شفته في سينما عرابي....يعني بيني وبينك 100 متر وما أخدتنيش معاك
خليك فاكرها
عموما:هشوفه الاسبوع الجاي بالعند فيك

الاسطى يقول...

هو انتى كنتى قلتيلى ؟ و بعدين انتى لو تحبى انا مش متأخر على فكرة انا دخلت كمان النهاردة فيلم انا مش معاهم فى سينما الأسرة و ناوى أدخل شقة مصر الجديدة تانى يوم الحد اللى جاى إن شاء الله
قولى إن شاء الله