الثلاثاء، يوليو ٠٨، ٢٠٠٨

كلمتين

هو طويل .. و انا قصير ..
هو سمين .. و انا نحيف ..
هو فاتح اللون .. و أنا غامقه..

هو مغرور .. و انا متواضع..

هو واقعى جدا ..و انا رومانسى جدااا

هو يحب جميع أصناف الطاعم التى أكرهها ..و أعشق أنا جميع الأصناف التى لا تعجبه

هو ميسور الحال غالبا .. و انا متعسر غالبا

هو عصبى .. و انا هادىء .. إلا فيما ندر

هو قوى الشخصية جدااا و أنا ضعيفها ..إلا فيما ندر

طباعه و طباعى على النقيض دوما ..

و رغم كل هذا .. فنحن صديقين ..بل و أصدق الأصدقاء ..

هو الأقرب لقلبى و انا كذلك ..

اسرارى معه و أسراره معى ..

هل يمكنكم إستيعاب هذا ..؟

يمكنكم أن تسموه "إنجذاب الأضداد " .. و كفى

هناك ٦ تعليقات:

aya يقول...

طب انتو علي ايه بتجتمعوا؟
يعني بتتفقوا علي ايه؟؟؟؟؟

نـــــور يقول...

ازيك يااحمد
اخيرا انا رجعت تانى

امممممممممممممممممممم
والله ممكن بس اللى انا اعرفه ان الاصحاب قوى كده ممكن يختلفوا فى حاجات صغيرة انما شم كل حاجه كده وفى صفات عجيبة وكتيرة
انا فعلا على راى توتا مش عارفه انتوا بتتفقوا فى ايه؟
عموما ربنا يخليكوا لبعض

كلام على بلاطة يقول...

ايه يا اسطى كل الاضداد دى
تحياتى

نـــــور يقول...

ايه ياعم احمد انت فين ؟
يابنى طولت الغيبه ارجع بقى
وبعدين ليك عندى تاج ارجع وخده وعلق على تدويناتى الى فاتتك
مستنياك
فى رعايه الله

نـــــور يقول...

ايه يابو حميد
ارجع بقى
يارب يكون غيابك خير
تحياتى

نـــــور يقول...

ايه يابو حميد
ارجع بقى
يارب يكون غيابك خير
تحياتى